ChristenUnie Waadhoeke klaar voor toekomst met nieuwe lijsttrekker

CU-Logo-Waadhoeke-Impact-in-Cirkel-RGB
Door Webredactie ChristenUnie Waadhoeke op 15 december 2021 om 14:13

ChristenUnie Waadhoeke klaar voor toekomst met nieuwe lijsttrekker

Bernita Hakvoort (38) uit Blessum is benoemd tot lijsttrekker tijdens de algemene ledenvergadering. Hakvoort mag met haar ervaring in de provinciale politiek de gevarieerde lijst aanvoeren. “Ik ha der in hiel soad nocht oan om te wurkjen oan in mienskip dêr 't minsken elkoar sjogge, helpe en de ferbining sykje. Tegearre mei ús team en de ynwenners wolle wy rjocht dwaan yn de gemeente Waadhoeke."

Het bestuur heeft met de kandidatenlijst ingezet op een nieuwe koers. “Een mix van politieke ervaring en kennis waarin ook ruimte is gecreëerd voor nieuw talent”, zegt voorzitter Maresa Kramer. “We zijn erg blij dat de ChristenUnie Waadhoeke met deze enthousiaste mensen kan werken aan een duurzame ChristenUnie fractie in Waadhoeke. We hebben de ambitie om te groeien naar twee zetels. Met Ruth de Jong uit Franeker op plek twee en Roelof Santing uit Sint Annaparochie op plek drie, kijken we vol vertrouwen naar de toekomst.