Berichten over Openbaar Vervoer

1. Trein bij Deinum
    Door Bernita Hakvoort op 22 december 2022

Maximale inzet voor optimale bereikbaarheid stations Deinum en Dronryp

ChristenUnie wil zo snel mogelijk weer terug naar de oude spoordienstregeling, waarbij er weer twee keer in het uur op station Deinum en Dronryp gestopt wordt. De oproep van de ChristenUnie krijgt van alle politieke partijen in Waadhoeke steun. “Dit is precies het signaal dat we af willen geven bij de provincie”, zegt raadslid Bernita Hakvoort.

Lees meer over "Maximale inzet voor optimale bereikbaarheid stations Deinum en Dronryp"
  2. Station Deinum bord
    Door Bernita Hakvoort op 8 december 2022

De aanpassing van de spoordienstregeling van Arriva zorgt ervoor dat er minder tussenstops bij Deinum en Dronryp plaatsvinden. ChristenUnie Waadhoeke is verbaasd en stelt hierover vragen aan het college van burgemeester en wethouders. “Ook al is het openbaar vervoer een verantwoordelijkheid van de provincie, ónze inwoners van Waadhoeke worden hierdoor benadeeld. Daarom vinden wij dat het college van Waadhoeke er alles aan moet doen om bij de provincie erop aan te dringen dat dit niet kan”, zegt raadslid Bernita Hakvoort van de ChristenUnie.

Lees meer over "ChristenUnie Waadhoeke wil twee keer in het uur een trein bij Deinum en Dronrijp"